środa, lutego 17, 2016

5 przydatnych gadżetów dla mnie.

Witam Was serdecznie.  Dziś przychodzę do Was z kilkoma gadżetami jakie towarzyszą mi na co dzień. Mam nadzieję, że spodoba Wam się taki post i niektóre z Was skorzystają z polecanych produktów.


Pierwszym gadżetem jest jajko z Ebellin. Nakładam nim podkład jak i korektor. Ostatnio bardzo go polubiłam, na nowo zaczęłam go używać. Dla mnie jest ona bardzo fajnym rozwiązaniem, szybko można nałożyć podkład i wygląda bardzo naturalnie. Choć oczywiście nie ma co porównywać do oryginalnego BB, ale jak dla mnie jest ok. Chciałabym wypróbować jakąś inną gąbkę, co polecacie?


Następnym produktem jaki zawitał u mnie całkiem niedawno jest szczoteczka sylikonowa do mycia twarzy z ForYourBeauty (po prostu z Rossmana). Zakupiłam ją za około 5 złotych. Stała się moim must have w codziennej pielęgnacji. Jest delikatna, wykonuje bardzo fajny masaż twarz. Skóra jest bardzo fajnie oczyszczona i czuje, że mam ją czystą. Te malutkie igiełki są takie mięciutkie, że ciągle mogłabym nimi masować twarz.



Kolejnym hitem jest na pewno znany Wam z blogosfery grzebyczek do rozczesywania rzęs marki Inglot. Swój ma już chyba z 5 lat i nadal jest w stanie nie naruszonym, a wciąż działa tak samo. Nie lubię efektu sklejenia rzęs, jeżeli tusz sklei mi je sięgam właśnie po ten gadżet. Igiełki , które są na nim mają tak idealną końcówkę, że rozczesują rzęsy. Bardzo precyzyjnie i w szybki sposób można to zrobić. Jeżeli masz tusz, a skleja Ci on rzęsy, sięgnij właśnie po ten gadżet.



Ostatnio, gdy chciałam szybko wyrównać górną linię brwi sięgałam po nożyki do brwi. Również swoje zakupiłam w Rossmanie. Bardzo przydatny gadżet dla tych, którzy chcą mieć prostą brew górą. Oczywiście można również usuwać nim włoski pod brwią. Tę metodę stosuję rzadziej, ale również się sprawdza.



Piątym, ostatnim gadżetem są gumki Invisibooble. Sprężynki, które bardzo fajnie trzymają moje włosy. Nie pozostawiając na nich odgnieceń. Często z ich pomocą upinam sobie koka. Oczywiście jeżeli się naciągną wrzucam je do gorącej wody, a one się zmniejszają. Lubię je i chętnie po nie sięgam. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz ! Czytając każdy dodany komentarz uśmiech pojawia mi się na ustach.